Saturday, January 7

Page 7 of 366


Hell, I should at least kill myself for leaving you for so long…
           
Dah hampir setahun mungkin. Entahla, tanggal dan jam agak berbeza jika diukur dari sudut saya. And fuck with autocorrect ni! Sakit hati aku nak menulis pun tak senang uolls. Haha, perangai di twitter menghantui penulisan di blog tampaknya.

Dah lama menyepi, tak ada idea untuk menulis mungkin. Siapa sahaja yang mahu membaca blog picisan mengenai pemuda keliru seperti saya. Yang memeranjatkan, masih ada pengikut yang tidak menekan butang unfollow. Haha. Mungkin mereka terlupa.

Muka ke 7 dari 366 muka. Oh please, for those that didn’t quite get the memo, it meant the 7th day of 366 days of this year. Those who still wanders why I wrote it like that, please go hang yourself. Hurm, kata-kata kesat dan menjengkelkan. Salah satu petanda ingin pulang ke rahmatullah lebih awal gamaknya.

Between all my silent days, I’ve been making, breaking and cursing some friends. Ingat tak Zeti? Well now she’s a bitch. My bitch! Back off you perverts. LOL. Naw, you guys can have her.  And Enin aka sofiasaya (go follow her on twitter if you value your life!) masih tetap setia sebagai kawan paling baik saya. Gaduh memanjang tapi biasalah, pertama berjumpa pun sudah begitu.

SANTUN? Family yang terabai. Hampir setahun juga tiada khabar dari saya sampai kepada mereka. Mungkin disebabkan semester yang tabah, mungkin juga kerana masih menunggu perancangan yang terbaik. Well, I sucks, face it.

Tidak, saya bukan ahli 24/7
Tentang saya? Mungkin ada perubahannya, mungkin juga tiada. Above is my latest pic, so you can browse around some more and compare me to my old self. Harap ini bukan entri yang pertama dan terakhir buat tahun ini but until then, keep smiling, kekal awet muda.

3 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

yaa..lama x update kan..

mtbink.com said...

yeayyyy... dah hapdet!

syarkwasangka said...

maaf sebab lama tak hapdet. sudah ketandusan idea agaknya.

Pin It button on image hover
Tweet