Wednesday, March 2

Tarian: oda bumi anbia!!


Pergh!!!! 

Janji bukan kemain lagi an… tapi baru nak upload.. hehe sori… ni pun baru je dapat video ni…

Ini adalah persembahan kitorang time FESSAT-Festival sanjungan satria… dan disebabkan ada tema palestin diselitkan, so kitorang decide untuk wat contempt…sigh… seminggu lebih je berlatih.. ada lagi satu tarian tapi tak jumpa video tuh.. lagi satu tu tarian arab… budak2 ni gelek, kemain lagi,… haha!!! tapi best jugak la bila orang arab sendiri bagi standing ovation... pergh!!!!!

Anyway, enjoy this performance… and tell me what u think k.

video

p/s: aku Nampak gemok

2 comments:

Shaofie said...

aku nk yang gelek tuhhhh!!! mane??? lagu slow aku tido lahhh....

SyArk BudAk NaKaL said...

aigoo... lek lu..!! lagu gelek tuh tak tau sapa ada rakam.. susah skit

Pin It button on image hover
Tweet