Sunday, October 3

Dada aku rasa kosong


Aku tak pernah amik kesah bila orang cakap pasal benda ni tapi aku dah tau benda tu penting…
Dada aku rasa kosong skrang ni…
Aku pasti tak ramai teringin nak baca blog aku ni.. tambah lagi entri kali ni.. tapi ni dah jadi kelebihan aku.. blog ni la tempat aku nak luah segala perasaan aku…
Arini aku kuar ngan bestfrens aku… bestfren aku sampai bila-bila.. apa jadi pun diorang tetap akan jadi bestfren aku… tadi pegi tgk Charlie st cloud.. citer jiwang.. tapi aku gelak2 je… orang sebelah cakap aku takda hati ke… aku cakap, lantak lah…
Kuar je wayang tu aku dapat tau sumthing… masa tu aku cool lagi… pegi makan.. sempat gurau2 lagi pasal tu… tapi masuk je ktm.. aku memang dah tak tahan dah… sakit sangat dada aku… muka masam je… ada sorang makcik ni tegur..”adik, kenapa masam??”… aku pun cakap la aku ada masalah… then dia cakap, “adik, hidup ni penuh dengan masalah.. walau bukan salah kita pun, itu jadi masalah kita jugak.. bawak bertenang ye”… terima kasih sangat2 kat makcik tu.. aku akan ingat kata2 dia…
Dude, aku nak cerita ni bukan untuk bukak pekung kita atau jauhkan persahabatan kita tau… tapi aku memang tak leh tahan terkilan aku… dah takda sapa dah aku nak cerita.. ko kan kawan baik aku.. takkan aku nak cerita balik kat ko…papepun.. aku doakan korang bahagia ok.. frens forever… aku ok lah.. taknak kita jadi ackward lak lepas ni ok… anggap je ko tak baca entri ni… u are my best fren.. ingat tu…
Time aku asasi uitm dulu.. aku ada suka kat sorang ni… banyak weekend aku kuar ngan dia… first jumpa time puasa 2009… hepi sgt dapat kenal budak Kelantan.. bawak aku jalan2 lak tu…suka sgt kat dia… tapi aku tak pernah cakap atau cuba untuk mengofficialkannya… dia pun tak pernah ckp.. so maybe aku bertepuk sebelah tangan kot..kemudian aku jumpa wan nurhakimah… love her so much… skrang pun…masih takleh lupa cara dia senyum.. jadi aku jauhkan diri sikit dari budak tu untuk rapat dengan hakimah… sepanjang aku ngan hakimah aku tak jumpa pun orang lain… tapi aku tau aku takkan dapat lama ngan dia tanpa membuat dia kecewa satu hari nanti.. so kitorang break up… lepas break up kitorang dah tak kontak dah… aku pun tak kontak dia.. dan jugak budak tu…
Aku single ever since… dah tak berani nak start fresh… masih agi takut benda sama akan berulang… tapi tup tup aku dapat tau bestfren sendiri dah jadi bf budak yang aku suka tu.. huhu.. mula2 aku ok.. tapi sebenarnya tak… semalam dia buat open house.. ajak aku ke sana tapi tak sempat nak pergi… dan harini aku dapat tau dia ada bf… dan dia buat open house tu untuk kenalkan bf dia kepada semua orang.. the very same day I found out that he is my bestfren.. adoi… tak sangka betul…kecik kan dunia ni…
Sekarang aku ada sedikit menyesal aku tak pernah bgtau dia yang aku suka dia.. maybe kalau aku bgtau pun dia tak layan… mungkin dia anggap aku ni seorang player dari shah alam je.. huhh… tapi at least mungkin aku tak rasa camni skrang kalau aku bgtau dia awal2… tapi aku hepi.. sebab bestfren aku hepi… dan dia juga hepi… aku just harap besfren aku tu jaga dia dengan baik…jaga dia dengan baik ok..
Sedang aku dalam kesedihan tu aku cari nama2 dalam fon tu untuk aku kongsi perasaan aku.. seakan tiada.. hanya satu dua nama je yang aku tau aku boleh percaya… but really need sumone that I care to back me up in times like this.. maybe u are busy.. but its ok.. its not your fault…

p/s: lain kali ajak la dia lepak skali ok... dia suka main badminton n makan nasi kerabu dari Pangsapuri...mybe kita leh makan sama k..

9 comments:

NurulhusnaA91 said...

caer,,sian kat ang,,laen kali kalo suka sesapa,,gtaw je terus erk =)
tapi mayb ad hikmah Allah x biarkan korang berdua bsama~
juz bear that in ur mind~
*kalo ang rasa bole pecaya ak,,crita je la ap2 pon kat ak ok,,insyaAllah ak sedia mndengar~~=)

luvly iema said...

huk3..2 la ko pesal xckp.. adey la..aku jgk yg nk nanges..
ish..
kecoh tol aku..huhu

NurulhusnaA91 said...

tu la,,tetiba trasa sebak~
*caer:ang jgn nanges ye~~=)

luvly iema said...

btol2..aku nanges xpe..
comel gk..
ko nanges..
xmacho r..
hee
cnyum cket
^^

syarkwasangka said...

weyh.. dah2 la wei... gaduh ngan korang kat fb dah cukup buat aku hepi dah... takmo nanges2 dah... (memang over la kan kalu korang lak yang nanges)

NurulhusnaA91 said...

kitaorg kan jiwa yg suci lagi murni~~
sebab tu senang nanges~~
alalalalalal~

syarkwasangka said...

ye la tu..

NurulhusnaA91 said...

hahahahahaha~=P

FaRaH AiN said...

weh2, nak kenal ngan pempuan tu bole?
haha
dont worry syahir,
slagi blom officially engaged 0rmarried, ko still ada peluang ngan girl tu kot~
jodoh tu kite boleh rancang je ;)

Pin It button on image hover
Tweet