Saturday, October 9

Eat...Pray...Love


Antara cinta dan nafsu..
FUh… Tajuk novel tu brader!!!
Aku nak tulis novelkah?? Takde makna…saja nak kasitau apa yang terlintas dalam fikiran aku saat ni..ataupun saat 2 jam sebelum ini…
Sesapa yg pernah bercinta mesti ada nafsu kan… korang pegi check ngan doctor la kalu korang cakap takde… kes tenat tu. Orang normal mesti ada nafsu kat bf atau gf dia.. tapi adakah itu cinta?? Aku terbaca satu flyer sambil aku melawat ktsn tadi…”zina, bukti cinta palsu”… aigoo…
Relationship based on sex alone memang tak pernah akan tahan lama… kita kena sayang orang tu ngan tulus ikhlas..bukan sebab nak ‘tap’ dia atau nak enjoy “full course” secara serta merta… aku pernah buat silap tu. Tapi terus aku terfikir dan bgtau orang tu bahawa kita perlu lebih slow ok… give me sumthing to miss u.. tak nak lah selalu dapat apa yang kita nak je… muah!! Thank u sebab paham k.. u’re the best la!!...hehehhe…  aku tau, post ni memang agak tidak kena dari sudut agama tapi niat aku baik untuk menegur dan mengingatkan diri sendiri…
Anyway, aku sempat gak layan cerita “Eat, pray , love” lakonan mantop Julia Robert semalam.. fuh.. tengok cerita tu… memang aku inspired habis lah nak jadi Dr Cinta ni.. hahahhaha… cerita tu memang bagus… penuh erti.. berbaloi 2 jam 40 minit.. hehe.. betul cakap Tuah Cendana dalam ktm haritu… cerita ni memang terbaik!!!!!! Kepada orang2 yang rasa putus cinta ke, rasa nak bercinta ke… rasa macam hidup tu busy sgt ke… layan ar cerita ni… boleh kaitkan ngan macam2…bermakna sgt cerita ni..
 p/s: minggu depan kita nak gi mana??

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet