Saturday, October 2

Dah bau Bawang putih..


Burp!!!!!
Kenyang dan puas hati..
Jam menunjukkan pukul lima petang.. tetiba je faliq call aku…”weyh.. jom klcc pegi tengok wayang.?”… fuhh… sepantas mata berkelip aku jawab , “YES!!!!!!!”…laju je aku kalu bab kuar ni…
Hehe… tetiba lak faliq cakap nak gi ngan keta awek dia.. fuhh… jimat duit ktm aku…hahahhaa… sampai klcc je faliq laju jugak ke romp.. ayoo.. nak pegi romp la pulak.. dahla aku pkai bju romp time tu.. malu ar wei… hehe.. usaha aku maintain low profile kat romp tu.. taknak kasi org perasan baju romp .. hahahaha


Pastu faliq nak gi layan wayang la pulak.. ok lah, fine, pegi tgk wayang… Resident evil 3d… macam pape ntah.. giler tak best… asyik hentak, pukul, slow-mo je.. ayoo… aku boleh tertido kot pada awal2 citer… si faliq lak saja buat aku bengang… tak tau ke aku single skrang.. leh lak dia bermanja kat sebelah.. sedih tau tak.. huk huk huk…
Lepas wayang, jam dah pukul 8.30… tapi belum makan lagi.. camna ni… faliq pun cakap, manhattan fish market jom.. orang kata sedap… aku pun ok lah kan… bila lagi nak cuba… first gi try kat bawah klcc tuh. Tapi penuh la pulak.. aiyoo.. malas tunggu woo… then gi la makan kat ampang park.. manhattan fish market gak… kosong kedai tuh.. ada dua customer je kot…layan la aku makan ikan… dah lama tak makan ikan ni…lepas makan mulut bau garlic sesekor.. nak cakap orang busuk, kita pun bau garlic gak.. hahahha…
Tapi aku rasa ok je kot ngan bau garlic.. entah kenapa.. nak kata tak selesa tu tak jugak…maybe sebab crush usm aku dulu suka makan garlic kot… garlic ni banyak kelebihannya tau tak..
1.       Menghilangkan kesan luv-bite pada badan anda… siyes ni… aku gunakan petua ni.. ops.. kantoi..
2.       Menjauhkan orang asing dan vampire… er.. ni kira kelebihan gak ek??..
3.       Menjauhkan nyamuk.. jimat la ridsect anda tuh..
4.       Sebagai antibiotic.. fuh… kan…takyah la beli kat farmasi..pegi pasar ckp “kak, antibiotic satu”
5.       Sebagai face cleanser.. betul ni.. tonyoh garlic kat muka korang.. lagi berkesan dari oxy tu…
6.       Sebagai afrodisiak… er.. patut la.. hahahaha…
7.       Menghilangkan batuk…. ni mak aku cakap.. amik garlic n masukkan dalam teh… terbaik!!
8.       Jadi gam.. huh>. Siyes??? Ntah.. ni aku petik dari pakcik google
9.       Perlindungan pets anda dari kutu… Cuma masukkan garlic secara konsisten dalam diet mereka…terbukti berkesan kerana kucing tak menggaru dah lepas tuh..
10.   Mengurangkan risiko sakit jantung… yang ni semua orang tau..

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet