Friday, October 22

Surat untuk Cinta


Dear biologi,
            Tujuan saya menulis surat ini adalah untuk menjelaskan rasa hati saya kat awak. Kita dah lama bersama awak. Sejak kita jumpa di sekolah menengah lagi saya suka kat awak. Lepas spm, saya makin cintakan awak. Awak, saya dah tempuh banyak halangan untuk buktikan cinta saya kat awak. Orang lain mungkin tak faham diri awak, tak suka berkawan dengan awak, tak tahan melihat awak tapi suka suka awak, saya cintakan awak, saya sayang awak.
            Tapi awak tinggalkan saya. Kenapa awak? Saya tak cukup baguskah untuk awak? Saya betul-betul sayang awak. Saya tak nak fizik, saya tak nak math. Saya nak awak. Awak. Tolong la awak. Awak betul-betul bermakna buat saya. Walaupun kita dah lama tak berjumpa, saya masih ingat awak. Saya menangis setiap kali teringat kat awak. I love u biology!!!
                                                                                                                               Sayang awak, 
syark           

2 comments:

Hans Ismail said...

oit shahir...
wat surt je kt dekan...tukar kos...amek medic...
insyaallah dpt...result ko oke...
oh ye...ada medic pngambilan kedua srenya sem depan,,,

Anonymous said...

erm,boleh ker medic sekarang...kena tengah tahun depan lah...erm,ko mintak je pure bio ke...biotech ke...hehe

Pin It button on image hover
Tweet