Saturday, October 9

Peminat Lee Min Ho


Aiyo..
OK ok.. Update la ni…
Atas permintaan ramai dan complain orang ramai, aku kena jugak update blog aku ni… bising tul la bebudak ni.. aku tulis pasal ketuat diorang baru tau… eww.. blog sibuk je suruh orang update..
Anyway, hehe… aku ada tiga ahli baru dalam KRS... (tak tau tgk kat tepi ni hah)… salah seorangnya si Hanis manis… minah yang badan pun macam kerengga ni memang suka benda2 yang manis2 dan boleh mendatangkan kencing manis… senyum tak berapa cukup creamer kemanisannya, tapi merapu di blog sendiri memang no satu… aigoo… aku tgk blog pun dah macam blog budak sekolah rendah doe… ko ingat comel la lukisan ala-ala prasekolah tu???
Satu je aku suka pasal si Hanis ni selain dari dia dianggap sebagai kenalan aku, budak ktho, murtad uitm dan suka kutuk orang, dia jugak peminat tegar Lee Min ho… tak.. tu bukan apek yang tanam tebu tepi umah korang tu… ni pelakon la pandai!!
Bebaru ni sempat berborak ngan dia kat kafe sambil mencaci pedas seorang blogger lain… (siyesly, aku tak ok.. dia je kutuk ko ngata dia kena tsunami),,, sambil menambah dosa berbakul bakul , kitorang tersasul sebut pasal”personal taste”… fuu.. sanggup kot minah tu lebam mata demi habiskan cerita tu.. siyes takde keja… *kata orang lebih, aku sendiri sama je… oh ya.. Hanis oi.. ada cite baru best.. “My Girlfriend is a gumiho”… tapi takde Lee min ho la..

1 comment:

Hanis Manis said...

oi! memang comel pon blog aku! ingat senang ke nak lukis lukisan lukisan prasekolah tu? haha.

oh btw, demi lee min ho, bkn stakat lebam mata, apa pon aku sanggup do!
<3

oi, cerita korea yang tade lee min ho aku tak tgk laa doe. booo.

Pin It button on image hover
Tweet