Monday, October 25

CICO si kucing


Cico oh cico
Aku rindu cico si kucing.. kenapa?? Sebab dia sgt comel..kat fb aku pun letak gambar kucing sebijik macam cico… stiap kali aku balik cico dah Nampak lain.. happy tgk cico membesar… aku sayang cico..
lebih kurang camni la.. tapi ni uncle google punya

10 FAKTA TENTANG CICO SI KUCING:
1.Tak suka main kejar-kejar
2.Sangat suka tidur walaupun di sebelah pc umahku
3.Kucing yang playboy..ikut sapa ye??
4.Kucing yang sgt gentleman...sanggup kasi awek dia makan dulu
5.Manja sangat ngan aku
6.Pandai cari whiskers..hahaha
7.Suka buat muka ‘taknak layan ko’ yang comel bila diusik
8.Sangat tidak suka mandi..sangat..sebijik cam abg aku
9.Lagi suka tidur di katil aku berbanding katil dia
10.SANGAT suka layan korea sambil baring sebelah aku!!sebok je…

5 comments:

aisya said...

kucing pun pandai layan korea jgak??

hehe...

syarky ibrahim said...

serius tak tipu.. aku pasang korea je dia dtg mngesel dan duk tepi aku..

Muhammad Tarmizi bin Kamaruddin said...

Kucing tu playboy? Ikut perangai tuan dia jugaklah... hahaha...

EkaWeird said...

wah.. comel2..

syarky ibrahim said...

tuan dia mana da playboy

Pin It button on image hover
Tweet