Tuesday, October 12

membebel Pagi Morning


Good Morning…
Ting ting ting tut tut ting ting
Bunyi enset sony ericsson hasil pemberian orang Krismas taun lepas… *taun ni dapat apa lagi ye… bangun je aku terus tekan punat power lappy aku…celik mata terus on9.. normal kah???
Tapi wa on9 untuk tujuan akademik woo… bukak fb… tgk kalu ada announcement kat wall alias ketua kelas… akademik la tu… pastu bukak lak mangastream… cetus minda dengan ilustrasi agar hari lebih aktif… masih lagi akademik dan berfaedah… hehe.. Cuma masalahnya pukul 11 kena gi kuliah calclueless dgn Dr Hell…aigoo… ni yang malas ni…
Dalam aku tgh khusyuk menulis blog ni… sama khusyuk ngan aku tgk citer korea… tetiba lak ada la salah sorang jiran tetangga aku karaoke lagu shahir pepagi ni… adoi!!!! Suara semput… berangan lebih… risau lak aku… kalu hujan nanti aku nak gi kelas camna??  Tapi si badak air menguap lantang terus jugak menguap…
Dahla malam tadi aku tidur lambat sebab ada minah buat bising sambut birthday kat dataran ayah pin… aigoo… aku siap menyumpah2 kat bilik… orang nak blajar ORCAD lagi, buat sketch lagi… ko lak nak bising.. aigoo.. tangan berisi aku nak je lekat kat pipi mereka… tapi dah terkansel sebab pagi ni baru aku tau si princess-tabal-diri-sendiri Terengganu punya birthday… si fatihah ni.. patut la happy semacam je kat kafe… tegur aku pun tak.. mesti dia sambut ngan pakwe-suka-suap-menyuap palapes dia tu…
Dah dah… lepas je mandi..si rumate lak bising nak pakai baju apa… lek je si konfius ni membebel sedangkan aku pun belum mandi lagi…

p/s: arini nak gi UPM sambut raya lagi..

1 comment:

Azfar Syukri said...

wehh...raya dah habis dahhhh...

Pin It button on image hover
Tweet