Tuesday, October 26

Mak!! caer nak baju!!!

aku nak baju ni!!!!!

tengah fb-walking tadi, terlintas la plak ngan sorang mamat brayn keu ni yang advertise pakaian... time tu jugak terdetik kat hati aku nak habiskan duit jpa beli baju je... kalu korang tertanya-tanya apa gaya aku.. ni lah dia.. nak wei!! nak!!! korang main la ngan dslr korang tu.. aku nak baju jugak!!!










 p/s: nak jugak?? tanya mamat ni

6 comments:

iznulmuazim said...

sumpah smart..tak tipu..

EkaWeird said...

sgt seksi dan memikat hati.. wow.... cantik.. smart...

syarky ibrahim said...

tu la pasal cik eka oii.. tolong belikan.. pleasee....

nur iema said...

ada jgk laki yg nk pkai baju ketat2 ea.. engtkn pmpn je..
nk seksi lg xyah pkai bju..
xkuar modal pon.hak3

G.E.L.I

sekian~

nur iema said...
This comment has been removed by the author.
syarky ibrahim said...

iema... aku cakap baju ni lawa... ko tgk cutting ngan detail dia.. lawa tuh.... lagipun hello..... ko tak pernah tgk aku ke>>>?? badan aku ok ke pakai bju ketat gitu?? sekeh gak kang budak ni..

Pin It button on image hover
Tweet