Thursday, October 7

Rabu nyer kerja..


Hari ini hari Rabu..
Rabu bukan maksudnya cuti ke??
Tapi lek lek je.. dari satu kelas sejam je hari Rabu.. kena lak bertapa di Dectar untuk sehari sempena 23rd PLANETARY CONGRESS, anjuran PERSATUAN ANGKASAWAN DUNIA which is their new member si abg Sheikh (bak kata ain la)… so akmi yang patuh pada arahan ni pun pergi la dgr diorang membebel.. at least dapat la jugak info skit2 walaupun kebanyakkan masanya kami tido … dan dapat la jugak radio berupa pen secara percuma.. .. hahahaha… ada jugak la time kami celik.. time bergambar ngan bag sheikh je celik skit mata…hehe…
Anyway.. lepas dapat je makanan tgh hari, aku dengan kadar segeranya nai ke kolej n tido terus… mesej ngan budak comel kejap sebelum tidur .. hhuhu.. ingat nak mesej lagi tapi mata tertumpu kat bantal je…

sam ngan aniza.. secocok kan mereka...


Malamnya pulak aku pegi layan Majlis Penutupan SUKEM 2010… ok lah… walaupun kolej sendiri agak boring..(mampos aku kalu jaksa kolej tgk ni)… huhu.. yang kelakarnya, aku jumpa ramai rakan2 blogger kat stadium tadi.. semua sibuk ngan kamera masing2… Tanya nak buat apa ngan kamera tu, jawabnya “of coz la nak cover event ni kat blog”… fuh.. gegeh!!! Ni bukan blogger dah ni.. ni tahap reporter ni… pastu aku pun ada gak tergelak tgk gelagat budak2 jkees yang masuk perbarisan tu... si jason yang sentiasa mencapap lebih dari rahim kajai... dia je senyum mcm miss universe... si Conroy thong kar wah yang tetiba berbakat untuk masuk circus dan cheerleading buat human tower untuk KKM.. si Naim yang melambai tangan sambil terhenjut2 henjut macam Ali Baba dapat harta..
Aku sebenarnya secara seriusnya tak nak pun gi stadium tu.. tapi gara-gara budak comel yang ajak gi tgk… aku pun tak pasti aku tgk dia atau aku tgk majlis tu sebenarnya…hahahahaha….(ucena, jgn harap aku nak tunjuk kat hang..hahahahaha!!)..
Then lepak ngan Roland….. jejalan area Rahim Kajai, minum air.. melepak.. huhu…n then tgk muka budak comel.. layan budak comel… sgt comel!!!!!!!!!!!! Hehehehe…
kiy.. ok lah...

kar wah kat atas sekali tuh...

sesi gedik lebih ngan roland..
Anyway… malam mencemburui kami… ktsn pun terpaksa balik la.. sedih.. tak puas tgk budak comel… hehehe… gudnite budak comel!!!!!!!!!...*dah memang lekat nama budak comel lah..
Pastu aku pun balik la bilik… dalam aku tengah menaip entri ni, rumate konfius ajak gi bangi.. nak bind kertas projek dia… apa lagi.. merempit lah!.... laju tahap gaban dengan kapcai lama… walawei!!! Lepas habis gi bangi, aku ingat nak terus tidur je.. pastu kena lak teman dia gi fakulti memalam buta ni… seram bulu jantan aku…. Tapi sampai je kat fakulti.. terkejut omak den… meriahnya macam tengahari kat fakulti.. cian lak aku tgk budak2 architechure sebok buat kerja pada jam ini… ramai lak tu… macam dah umah diorang dah… adoi.. Ir Azamzoey Browney, jgn la ko tukar ke arch.. seksa batin ko nanti…..
p/s: dah masuk 5 malam dah rumate konfius tidur atas lantai setelah merenovatekan katil kepada meja drawing..

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet