Monday, October 18

Amaran: umur 30 baru bukak!!!


Dear myself…
HI syahir at age 30!!!
Hello..aku umur 30… I hope u are not dead…kalu tak memang targis giler ar…urmm.. aku rasa ko hidup agi kot… merokok tak, isap ganja pun tak… drive keta laju2 pun tak… naik motor kejar bayang2 pun tak… so I hope that u are not dead.. coz it would be weird because u wont be reading this thing that I wrote to u few years back..tonite.. arghh… present tense time aku tulis n past tense time ko baca..ok??
Hi..sihat?? makwe sihat?? Wait..ko ada makwe ke??  Hope so.. takkan nak membujang lama2.. oi..ko ada makwe tak??  Ada?? Mesti dia comel, ayu, cute, pakai spek n very understanding kan??? Mesti dia pandai kan.. wait.. of coz awek aku pandai… walau dia tak andai mekap tapi mesti pandai amik hati kan.. dan pandai paham aku kan..kan?? yeah!!! Awek aku hebat… serius?/ aku ada awek tak ni??
Takpelah..walau aku takda awek, mesti aku ramai sakndal kan?? Eh.. mana buleh.. kokena setia… takkan nak camtu lagi.. sepak kang bru tau… mesti ko gelak sinis time ko baca ni kan… sebab mesti ko pikir mana leh sepak diri sendiri kan.. kan?? Tettt!!!! Salah… aku suruh si Farid sepak kau nanti…
Hahahaha.. kawan lagi ngan farid  tak?? Budak2 santun… kawan tak??? Apa? Gaduh..??? baik ko mintak maaf cepat… ko tak ingat ke jasa diorang bongok!!!!  Aku sumpah terhantuk meja baru tau… kawan tak??? Kalu kawan lagi bagus lah… kawan yang baik susah dicari.. walaupun mulut farid macam bangkai ngata aku, kita, kamu time asasi dulu..ko jgn lak putus member… kekawan UKM ingat tak??? Yang gedik2 tu takyah ingat takpe.. yang kawan betul2 mesti ingat… huhuhu.. mesti ko dah kacau majlis pertunangan Dayah nanti kan… hehee…eh.. aku kacau ke tak??oi!!
Oh ya… mak camna?// sihat??? Rasanya belum pencen lagi kan… hehe… balik la umah selalu… ma sokmo bui pitih time mung ngaji… nak jadi anak derhaka ko guano?? Naqib?? Sihat?? Duduk ngan kapel dia lagi ke dah tak dah??? Dah kawin ke?? Sapa pompuan malang tu??? Hahahaha… ko pakai hensem2 tak kat majlis tu???
Kejap.. benda paling penting skali… ko duk umah apa wei??? Bangle ke apartment??? Aku tau ko tak suka bangle so mesti ko duk apartment kan??? Kan?? Tak pun ko dah pindah Penang…kat umah yang kita tgk time gi penang..ingat tak??? Ko tak beli aku ketuk kepala kau… grad dah berapa tahun takkan duk umah sewa lagi kot…
Ko pakai keta apa wei??? Trendy tak??? Eh.. kejap.. ko dah beli keta ke?? Cepatnya..eh.. takkan lah.. kan duit tu dah janji ngan ma nak gi haji.. lupa ek?? Oi.. ko pegi tak??? Dosa dah banyak sgt tu…

Apapun…ko mesti stay trendy, hensem,mutu dan keunggulan… takyah nak serabai sgt.. awek tengok malu woo… dah makin buncit??? Exercise la…ingat..pilih kawan betul2… be who you are.. takyah nak tiru orang lain…lantak lah diorang kate ko gay ke, apa ke.. yang penting jaga hati kawan,jaga hati mak n jaga hati sendiri..

3 comments:

luvly iema said...

=.="

buang tebiat ke xdak idea weh?

luvly iema said...

=.="

buang tebiat ke xdak idea weh?

mtbink.com said...

lantak lah diorang kate ko ke, apa ke.. yang penting jaga hati kawan...

Pin It button on image hover
Tweet