Wednesday, October 6

Selasa adalah hari Berjalan..


Arghhh.. few days aku tak update…
JANJI TETAP JANJI…
Sebenarnya aku dah janji ngan kawan2 nak update pasal kuar ngan diorang.. aigoo…
Cerita 1
Hari selasa aku kuar ke Darab Segi Empat Sama Sisi.. lepas kelas math je, terus aku berlari pergi ktm.. sebab dah janji ni nak jumpa member baru dari KTSN.. fuh… semangat!!! Bermangat-mangat… sebenarnya dalam kelas lagi dah ternanti-nanti nak blah.. janji nak sampai pukul 2, tapi kelas habis pukul 1.. camna tu…hehehe..
Sampai kat TS, aku jumpa Abid (roommate kesayanganku), Fatin (classmate aku masa kat uitm), Syahira (bukan kembar aku) dan jugak Roland (muka serius melayu)… huhuhu.. spend la dua jam kat situ pusing pusing.. fuh… dengan baekknya aku blend in dengan budak2 medik nih.. fuh.. tapi secara serius aku cakap, budak medic memang bosan.. asyik aku je yang bercakap… hehe..    
dalam jalan2 tu aku 'terpaksa' jugak habiskan duit.. beli la sehelai baju dan topi... topi untuk tutup rambu aku yang malas dibeli ni.. baju tu pulak sebab dia murah.. tapi baju tu balik bilik, acu cuba try test, ketat dan seksi la plak... boleh pakai.. tapi memang tunjuk body giler la... roomate au ckp "keci ar tapi stylo ar ngan badan kau.. kawan2 aku yang dada bidang semua pakai camni"...walaupun aku bangga sekejap tapi aku risau balik... roomate aku ni gay ke??  baju macam gay ni pun dia minat gak ke??/.. aigoo..
Judul 2
Tepat je pukul 4 petang.. aku tinggalkan bdak2 medik untuk kejar monorail yang dinaiki budak2 bio medic UKM… geng Husna anak mami dengan dayang2nya.. kitorang janji nak gi rumah terbuka yapeim time tu…walaupun hujan, tetap GEGEH nak pergi.. apa taknya… dah puasa separuh hari dah…
Sampai kat yapeim.. hidangan penuh meja… walawei…. Masalahnya bukan aku ngan Husna amik banyak… dayang2 dia lak lebih… makan tak ingat dunia… dengan kambingnya, roti jala lagi.. disumbat pula dengan sate, laksa penang, laksa Kelantan, cucur udang dan jugak aiskrim.. fuh… memang terkais-kais cari ENO lah lepas tu… tapi yang membengangkan aku dan husna, tak ramai budak santun yang dating… aigoo… jumpa taufiq Abdullah je hari tu… setiap kali jumpa, gaya lain mamat metroseksual tu… respek lu lah brader… tu yg membengangkan aku dan husna… yang meradangkan dayang2 husna pulak adalah tindakan pihak yapeim mengeluarkan kek Chocolate Indulgence  ketika kami nak balik… adeh…. Menangis tgk kek tu.. kenapa lah taknak kuarkan awal2?? Arghh!!!
Chapter 3
Lepas kenyang melantak, aku bergegas pergi ke TS balik… Roland cakap Abid nak berbuka kat situ… hehe.. dahla tahun ni aku tak pernah berbuka puasa ngan abid.. of coz la taknak lepas peluang…. *sebenarnya sebab terharu tgk Abid happy je berlari peluk aku time jumpa mula2 tu.. hehe.. rindu gak budak tu kat aku…so aku pun pergi la teman diorang makan.. teman makan and amik gambar je.. hehe.. saje nak teman abid…



So dah dekat pukul 7.30 tu aku pun start la berjalan ke stesen hang tuah.. penat weih… tapi nasib baik si Roland teman.. sweet gak budak ni.. hahaha… aigoo.. dah lewat ni.. lari!!!!!!!!!
Perkara 4
                Maka alkisahnya naik la aku dalam lrt menuju ke BTS tu… memang nasib aku kot harini… semua lrt, ktm, monorel, sampai tepat-tepat time aku sampai.. takyah tunggu lama2… hehe… oh ya, dalam lrt tu aku diushar oleh sorang budak ni… *ni bukan imaginasi aku ok.. memang Nampak sgt nak ushar aku tu…hehe
                Mula-mula aku buat derk je.. muka boleh tahan la.. body pun ok… brand pun berjenama… senyum pun manis.. hehe.. aku pun snyum la balik kan… pastu baru je dia nak tegur aku, tup tup dah sampai BTS.. ok fine.. bukan nasib dia… hahahha..
Tapi jeng jeng jeng.. tetiba je dia pun ada jugak sebelah aku dlm ktm ke ukm tu.. apa lagi.. borak bukan main rancak lagi… fuh.. rupanya dia budak unikl.. tajaan PAMA… study kat GMi… owh.. ok.. budak spoilt la ni… tgk gaya pun dah tau.. manja… ish manja sgt… hehe…
                Tapi apakan daya, hati aku dah terpaut kat budak pkai spek comel yang aku jumpa kat TS.. hehe… comel kot dia… cian budak lrt-ktm tu… dia lambat beberapa jam je… hehe.. sori.. first come first serve lah.. hahahahaha… anyway..kepada budak comel tu.. kalau u baca ni… HI!!!! Miss u oledi!!!

p/s: I layan yang comel2 je.. ayu2 tak main k.. yang penting pakai spek..

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet