Wednesday, November 24

Alkisah si manisah

Ok.. ni kisah benar..walaupun selalunya aku menipu dan mengada2 cerita sebab ingin melariskan cupcake aku..eh.. lupa nak ckp.. CUPCAKE CUPCAKE!! Cupcake bakeri sebelah umah sgt sedap….rasa ingin berniaga pula.. eh.. kenapa saya bercakap sedemikian?? Argh!!!!!!!!!!!!!

Ok ok… dah cukup meraban.. semalam aku  gi pekan.. nak gi beli tiket balik kl.. fuhh.. gigih nieh… 6 hb dah balik kl dah… semuanya demi si comel.. majuk lagi lepas ni aku tak tau la.. hehe..*gurau dear… nak dijadikan cerita..eh..tak..ni betul-betul… ada la satu waja ni park depan keta aku.. dahla time tu aku bawak saga buruk esok nak kapan tu…

Aku: aduh..camner nak kuar ni.. keta waja ni bongek ar..letak la bontot jauh skit..
Mak: hish.. mencarut je keja..mak tak ajar camni..
Aku: keta depan ni.. mana bleh kuarkan keta kita ni..
Mak: ish..bloddy idiots… how did they took their license.. flash their things??..#$$%^&
Aku:  *ceh..bajet aku tak faham dia mencarut guna accent british dia tu..
Aku: ada org kat dlm tu.. biar hir pergi tgk ye..u stay right here..be right back..*buat accent british jugak
Mak: bertuah punyer budak..mengata mak plak..
…………………………………………..

Aku: *ish..lawa siot. Free hair lak tuh..
Aku: cik..er..maaf nak panggil apa ye…erm.. bleh tak cik alihkan kereta cik??
Cik : oh.. saya manaf… panggil manisah jer… oppss.. u nak kuar ek.. sori dear..
Aku: errrrr……..

p/s: syg, i tak ushar diorang, diorang ushar i..

9 comments:

Shaofie said...

huaakakakakka!! lawak wehh!! ni ke yg kena tggu kol 1? cet.

mtbink.com said...

pukul 1Petang lah sangat...

tahu pun kegiatan kokurikulum dekat Tasik Permaisuri... hahaha...

mtbink.com said...

pukul 1Petang lah sangat...

tahu pun kegiatan kokurikulum dekat Tasik Permaisuri... hahaha...

syarkwasangka said...

ni kisah benar k...bukan lawak yang dibuat

FaRaH AiN said...

naseb baek aku x berkobar2 sangat!
cet

luvly iema said...

syahir gegeh gila.... grrrr....

syarkwasangka said...

hahhahahaha..marah...

Amir Aidid said...

HAHAA :))

syarkwasangka said...

kuatnya kamu gelak

Pin It button on image hover
Tweet