Tuesday, November 2

Exam terakhir gua...


sesi tiru blogger lain.. musim kedua..zass…
Exam terakhir gua..
Rumate gua kat depan ni dah macam setahun tak potong rambut setelah 2 jam je study….syangnya mamat hensem bleh jadi buruk disebabkan calclueless ni..adeh… mahkota gua pun dah bertambah messy setelah diasak bertubi dengan soklan triple integral..tapi bezanya gua makin hensem..sebab gaya bangun tido n rambut messy kan in-trend…lalalalla
Gua: makin hari gua tengok lu makin jual mahal je ngan gua… tau la l utu high profile… dahla 16 bab… nak demand lebih2 lak… lu ni pun wa terpaksa terima je tau.. kalu tak gua memang tak tgk pun muka lu…
Calclueless: maaf bang.. saya tak berniat pun buat begini kat abang..pihak fakulti yang wajibkan abang date ngan saya…sob2~
Gua: isshh…majuk je memanjang…

Rumate: oi!! Siang hari pun mimpi ke?? Tido terkeluar air liur..jijik!
Gua: ouh dem..ko nyer pasal la ni calclueless…

p/s: hehe...sori bro..post ko best sgt untuk tak ditiru..

7 comments:

CJ7 said...

setelah buat siasatan style conan dapat gak wa jejak sape ang sebenarnya....shah!!!

awak rupanya....><

Hanis Manis said...

wei agak agak ah labels pon nak tiru gua! nak cari gadoh nampak?! ciss!

syarkwasangka said...

hanis.. apa lak label waa tiru lu?? label lu ngarut2....

miss bushra!! la... selama ni gambar saya terpampang lagi hensem tu miss tak pasan ke?

CJ7 said...

hahahaa....
memang xsama la...
gmbr yg ni nmpk kurus...
kat luar agak tembam tp kiut...hahhaa

syarkwasangka said...

wah..miss cakap saya cute..wink2..terharu!!!!

mtbink.com said...

buat betul-betul Calclueless tu...

syarkwasangka said...

aku betul2 clueless la..

Pin It button on image hover
Tweet