Tuesday, November 2

10 things On Syark budak nakal


Sesi tiru blogger lain…
10 thing about syark budak nakal
Disebabkan ketandusan idea setelah diganyang beberapa hari dalam formspring…soklan demi soklan aku buat… so aku pun ketandusan idea dah nak tulis entri pasal apa.. jadi aku decide ak amik tajuk2 dari rakan2 blogger dan menjahanamkan tajuk mereka..why? sebab aku takde idea…bweekkk!!

Syark suka kena peluk. Walaupun kedengaran agak lucah, tapi satu2nya cara untuk pujuk syark budak nakal adalah dengan memeluk beliau…why? Adakah disebabkan aku seorang yang perverted? Tidak… perverted tu dah lama dah… hahahha..gile betul..apasal aku bagitu korang ek?? Tapi aku memang suka kena peluk..takdelah horny (adalah skit) tapi rasa suka sgt… sama rasanya macam cium tgn mak.. pernah tak rasa camtu?
kucing sgt comel!!
Nasi lemak syark kena ada telur rebus. Kenapa? Telur goring takleh…hatuih!! Haram aku nak makan nasi lemak ngan telur rebus, this is a violation of tradition tau tak.. ada ke camtu… makan nasi lemak ngan telur goring adalah ibarat pakai baju kebaya ngan seluar jeans… so wrong!!! Hell no…kalu korang nak ajak aku makan nasi lemak, make sure kedai tu ada telur rebus..kalu tak aku bawak flame thrower da bakar hagus kedai tu..paham!?
telur rebus is a must!!
Ini adalah satu kelemahan..Syark suka belanja orang. Even kalau orang tu tak pernah blanaj aku.. entah la wei.. takleh tahan untuk belanja orang… tapi orang je taknak kuar ngan aku sgt..hahaa.. your loss bloody idiotz!! Aku ajak kuar taknak.. kan aku dah slalu cakap, priviledge tau kuar ngan ahmad syahir ni… bweekk!!!! Gilo~
Syark suka bergelap dari bercahaya. Sebab memang tak suka cahaya… maybe sebab aku ni memang keturunan Edward Cullen tapi aku serius tak suka cahaya.. kalu buleh taknak bulan mengambang pun… sebab apa? Sebab kalu gelap, korang tak Nampak apa yang ada kat luar tuh… kalu ad cahaya, tetiba lak ada bayang2..seram siot… aku slalu pikir benda bukan2 kalu Nampak cahaya dalam kegelapan… bayangkan korang dalam terowong gelap pastu ada lak satu cahaya ni dating..adakah bantuan ataupun train yang laju menuju kearah kita? Atau hantu ala2 dementor tu dtg? Atau pembunuh bersiri yg suka bunuh orang dalam terowong? Atau makhluk pelik yang tinggal kat terowong tu sejak dicipta dari zaman perang dunia kedua lagi dan suka makan orang? Argh!!
see..kalu gelap terus takdelah seram camni
Syark amat gemar mengarut. Well.. ni macam takyah bagitau je… the fact that entri ni mengarut pun bleh bgtau yang aku ni suka mengarut… orang yang kena layan formspring ngan aku lagi mengetahui yang aku ni suka mengarut.. dan mencarut serta terjerut… apa kau ni?? Argh!!
Syark bukan budak baik sangat. Tett!!! Kalu korang pikir syark ni your average teenage boys with average teenage desire, tett!!! Salah lagi… kalu korang fikir syark ni budak baik dan suka tolong orang serta environmentalis, tett!!! Salah jugak… huahahahahha… kan aku dah gitau..dun tell a book by its synopsis.. kalu tak kenal saya, jgn berlagak kenal saya ok… maybe I did things so horrible even ur mom wouldn’t believe her eyes…. Maybe? Adakah persoalannya maybe? Is it? Entah… jangan sesekali,ever, judge me when u meet me ok…
Syark sangat gemar main mata. Eh, tak.. syark sangat gemar dimain mata…. Serius tak tipu.. happens all the time… n most of it with guys.. agak freaky di situ… n benda ni makin menjadi2 sejak aku kapel ngan budak comel.. love, u made me hotter…I love u dear!! I janji tak main mata lagi… ngan pompuan or laki… tapi diorang suka usik i…arghh… aritu pergi jejalan ngan husna pun terus terusan di ushar… kat kfc pun ada sorang mamat tak sedar diri gedik main mata ngan aku.. waterfish?? Im taken ok… n dia lagi comel lagi kau setelah kau buat plastic surgery bagai…bweekk!!!!! :P
takdelah wink tapi jeling2
Syark budak nakal adalah famili SANTUN. Yes people… aku anak santun!!! Cuma esei aku je tak kuar lagi kat paper tuh..  hehehe.. sebab aku tak buat lagi, camna nak kuar kat paper..lalallalala… eh, wait.. tau tak apa itu SANTUN?? Tak tau?? Carik sendiri.. letih dah aku bagitau dalam blog ni…. SANTUN TERBAIK!!! HIDUP SANTUN!!
Syark budak nakal suka hisap manisan atas batang. Whoops!! Lek lu… maksud aku lollipop la.. hah! Fikir lucah lagi!!!... syark amat suka hisap manisan atas batang… kat dalam wayang, time naik tren…hehehe…best apa… menambah glucose sambil terasa nikmatnya… kadang kala Nampak comel jugak… hehehe.. pastu buleh kacau batin orang kat depan tu..hahahahaha…
Syark suka kawan ngan suma orang!!! Kecuali orang yang suka pilih kawan seangkatan dengannya.. maksud aku, budak2 zaman sekarang ni suka pilih kawan yang serupa dengan mereka..kalu diorg jambu, kawan2 mestilah dari golongan yang sama..kalu mereka self obsessed, kawan2 pun self obsessed…. Menyampah siot ngan orang camtu…. Takleh ke kita kawan semua?? Tak kira pangkat, gaya, keturunan atau taraf pendidikan… best wei buat kawan ngan suma orang.. its like we can share their shoes without putting it on… faham tak? Tak faham takyah…lalallalalaa

p/s:aku asyik kenakan hanis manis je..

8 comments:

Syariful Bahri said...

Ek, ko ingatkan aku pasal Santun dlm SKOR.. aku pn tak sure cite aku dah kuar belom, since dah lama gile hantar & malas nak beli paper.. =_="

syarkwasangka said...

hahahahhaa..aku taks empat nak tulis pape pun...

Hanis Manis said...

wei! kau patot link kat blog aku do bagi tribute. aku boleh saman kau taw! hahh!

mtbink.com said...

serius tak pernah nampak kau hisap lollipop...

syarkwasangka said...

selalu je aku makan..

EkaWeird said...

oooo.......

syarkwasangka said...

apa oo tu ika??

EkaWeird said...

o atau O adalah sejenis huruf ke 15 dalam susunan abjad dimana letaknya sebelum huruf p atau P dan selepas huruf n atau N.

Pin It button on image hover
Tweet