Saturday, November 6

Shopping ngan bini..


Keltuk keletak ketud ketaqq…
Pada suatu pagi ni aku pergi la shopping ngan bini tercinta, fazura. Satu tesco boleh dgr bunyi kasut dia… so dgn muka yang penyayang aku approach dia..

Aku: sayang, kita dtg tesco je, kenaa nak pakai kasut tumit tinggi bagai??
Fazura: owh…sori dear..u don’t tell me what to do!.. lagipun tempat ni suka letak makeup kat shelf tinggi, kenapa nak guna tangga kalau bleh guna heels?
Aku:????? *muka pelik..
………………

Fazura: syg, u perasan tak, makin hari packaging makin kecik tapi harga makin besar…*tersepak kucing…owh my Gucci!!..
Aku: haha.. tak semua camtu la syg..
Fazura: huh?? Honey, cuba bagitau I apa je kat dalam dunia ni yang bukan camtu…
Aku: dulu u  36-24-36, skrang u 42-42-42….
Pipi: papp!!!!!! *merah….

p/s: bini anda takde cop sirim!!

3 comments:

tuahcendana said...

Melampu btol 42-42-42....=P

FaRaH AiN said...

syahir sengal!
hahaha
wat ak ktawa pagi2

syarkwasangka said...

ceh...ketawa pun marah...pelik tul ko ni

Pin It button on image hover
Tweet