Saturday, November 27

Si Cico Suka FB

Serabut weyh!!!

   Sejak semenjak dua menjak serta tiga menjak ni… kucingku si cico dah bertambah mengada… setiap kali aku on9, mesti dia time tu jugak nak layan laptop aku ni…  horny ngan mouse kot… lagi ajaib.. dia pergi cakar skrin laptop aku ni setiap kali aku bukak fb..
Giler sewel kucingku… nak layan fb gak kot… kalu kucingku layan fb, camni la rupanya…

Cico
  Hi dear..anak-anak gi mana??
Mika
  Eh..tadi ada je tgh kena kejar ngan tuan u..
Cico
  Adalah tu memana.. banyak sgt..tak larat nak handle
Kici
  Hey betina.. jangan kacau suami akulah… mentanglah kucing parsi…
Cico
  Sayang..kenapa ni..sabar… jap lagi I gi umah tuan u ok
Sally
  Sayang!! U pergi jumpa isteri muda ya.. tadi kata nak pergi curi ikan..
Cico
  Otw la sayang
Kici
  Otw la sangat… u janji nak bagi whiskers.. mana? Mana?
Mika
  Sanggup abang buat mika camni
Sally
  Owh..sempat lagi nak on9 n bermanja ngan orang lain ye…
Cico
  Ah sudah!! I nak cari lain… pergilah korang main umah sebelah tu..

p/s: sifat playboy cico bukan berasal dari tuannya ok

4 comments:

Muhammad Tarmizi bin Kamaruddin said...

1. Bila masa pulak aku ada awek?

2. Hello?! Ahmad Syafiq Roq pun tak suka kucing tau!!! Bukan aku sorang je...

P/S: Ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke bawah, kalau tuan kucing tu Playboy, kucingnya pun Playboy jugaklah...

SyArk BudAk NaKaL said...

1. ada je....

2. roq takleh ngata... dia kan blogger... hidup bogger!!

p/s: ps tu maksudnya pesan syahir.. ko takleh guna ps

Muhammad Tarmizi bin Kamaruddin said...

suka hati akulah!

SyArk BudAk NaKaL said...

mana buleh...

Pin It button on image hover
Tweet