Thursday, November 11

Clear BILIK arini jugak!!

Yeay!!!
Dengan berakhirnya paper kalkulus yang ‘senang’ lah Sangat!!! Tadi, berakhirlah sem 1 di ukm bangi!!!beb!!! jom enjoy…

Rumate: oi gemuk!!! Kenapa awak nak kluar ni??.. tunggu la sayer…

Aku: ah… ko asyik pegi studio je… aku dah letih tau tak tengok muka ko..

Rumate: wei.. janji nak jalan2 makan sate kajang.. wei… lek ar wei…

Aku: ah, dah takda maknanya dah.. hubungan kita sampai kat sini je… dulu time aku mengharapkan ko, ko kat studio je… argh.. aku nekad… selamat jalan romeo…

Rumate: awak!!!!!!!!!!! Tunggu…..!!!!!!!!!!!!...... spender awak jemur pagi tadi taknak amik ke??

Aku: (muka merah pergi amik spender akt ampaian)…hehe.. byebye ayie!!!

p/s: bye bye UKM bangi.. bye bye Jkees...

6 comments:

Shaofie said...

nak ronggeng pun tunggulah aku.. hahahahahhahahahaha...

Muhammad Tarmizi bin Kamaruddin said...

Tarmizi takkan makan sayur... Sertailah Kelab Anti Sayur (KAS) http://www.facebook.com/kelabantisayur

FaRaH AiN said...

oi gemok
esok aku ngan midah nak g opis
nak join jom laa
leh ronggeng pas tghari tu
opis 1/2 day esok~

nur iema said...

nk ekowt g ronggeng.. sok dh nk bertolak balik gombak..

Privacy_Resident said...

haaa habis tu jangan kata spender tu kau letak dalam poket je?

SyArk BudAk NaKaL said...

of coz la aku letak spneder dlm beg.. motif giler ko pr...

shaofie jom meronggeng...

ain iema mizi...EXAM GUA DAH HABIS!! esok nak gi pukul wape??

Pin It button on image hover
Tweet