Monday, November 8

Lawak member aku


Huhuhuhuhu..

As semua orang tahu ahmad syahir Ibrahim ada ramai kawan, tak kira bangsa, agama, asal-usul dan sexual orientation… now, antara ramai2 tu.. aku sempat jugak berborak ngan beberapa member aku..

Aku: weih pehal aku tgk ko macam sedih bro?
Lelaki: baru lepas gaduh ngan buah hati..
Aku: apehal?? Kata penyayang..
Lelaki: gaduh nak bukakan pintu..dua2 nak jadi gentleman..
Aku:????
………………

Member: yeayy!!!!!!!!
Aku: pehal weih?? Sapa meninggal?
Member: Bf aku yang dah lima bulan tak jumpa kirim berita la!!!
Aku: aik..surat takda nama, bukak pun belum, mana ko tau bf ko yang antar??
Member: dua perkataan paling menakjubkan di dunia…”cheque enclosed”…
……………….

Member: aghh..bila la aku bleh beli Starbucks….sigh…
Aku:aiK..duit JPA dah masuk pun mengeluh??
Member: tu RM.. nak duit bintang..
Kepala member: keletuk!!!
Member: ADOI!!!!!!!!!!!!!
……………………

Member: weih..teman aku wat report…
Aku: ok jom…
Member: incik polis, saya rasa rumah saya dimasuki perompak gay..
Polis: camna awak tau?
Member: they re-arrange the furniture dan curi high heels saya..
…………..

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet