Saturday, November 27

Aku nak tengok manga la wei!!!!!!


Aigoo...

As flat-flat knows… aku memang minat amat kat manga, anime n moody bear collection… kira aku ni macam otaku jugak la… tapi tadi agak down sedikit… dahla hujan… ayah tiri aku tak bagi tengok “ Phineas n Ferb” lak.. adus.. sakit hati..
Katanya,
Orang tua,
Tak boleh tengok manga,
Bukan kata-katanya,
Tapi hukum dunia,

Kataku,
Kamu memang penipu,
Dasar si otak beku,
Dunia bukan begitu,

Berkecamuk hati,
Nak tengok tak bagi,
Persoalannya kini,
Betulkah pendirianku ini,

Diri ini teguh,
Dan aku bersungguh,
Takkan ku berpeluk tubuh,
Bentengnya akan ku rempuh,

Manga penenang diri,
Anime apatah lagi,
Memperkuat imaginasi,
Pemankin inovasi,
Keperluan semua insani…

1 comment:

mtbink.com said...

ya lah, berima.... ^_^, rajin Syahir...

P/S: Tetapi ingat, bukan syair tau, tapi sajak moden...

Pin It button on image hover
Tweet