Sunday, November 14

Nasib aku memang buruk


sigh.....

Harini aku rasa down giler.. so aku pergi la melepak kat bakeri yang aku suka tu… dekat sejam jugak la aku termenung kenang nasib…tetiba sorang member aku ni datang…

Member: gulp gulp gulp…burrrr…ahh..
Habis semua air aku dia kebas… tak tahan, aku pun menangis…

Member: wei. Lek ar.. gurau doe… meh aku belikan air lagi.. tak macho ar lelaki menangis…

Aku: bukan sebab tu..harini sial je hidup, aku bangun pagi, air takde nak mandi… pastu aku nak print assignment yang nak kena antar then laptop buat hal…. Pastu dah terlewat pergi kelas kena marah ngan lecturer..

Aku: then pastu aku nak beli nasi kat fakulti tapi satu baldi nasi tu tumpah terlanggar… then aku dtg la sini kenang nasib.. pastu air aku lak kena najis burung dan ko terminum… sigh…

Member: bwekkk!!!!!!!

2 comments:

Shaofie said...

bahahahahahhaha!!
lawak weh. buat lagi lawak...
bia aku je yang gelak!

izudeAN said...

haha..pandai mu buat lawak ler,,haha :)

Pin It button on image hover
Tweet