Friday, November 5

Makcik pun Suka berblog ek?


Im geek in the pink y’all!!
Jerit fon aku yang memang nak kena buang ke longkang…time aku tgh cakap ngan fon jugak lah dia nak ada mesej..masuk mailbox senyap2 takleh ek???..dgn hati yg beriman (baru balik jumaat) aku bukak la mesej tuh…
Makcik: wei, ko pasan tak blog orang lain yg femes2 byk cover pasal isu palestin,deepavali, dun galas.asal ko tak wat camtu ek?? Nanti ramai skit orang baca blog ko…

Disebabkan otak aku berterusan terdedah ngan radiasi dari fon celcom kesayanganku, aku cuba untuk fikir ayat yang bersifat kemanusiaan skit…
Aku: oi makcik!!!! Beli spek baru la!!! Ni Syair Si Syahir….bukan Syair si Malaysia…. Ikut wa nak letak apa… ko ingat aku ni jenis kopipes berita ke??

Kendian makcik tu dgn beraninya membalas…
Makcik:lorh…ingatkan lu ni jenis suka letak berapa jumlah nuffnang kat blog..hehe…
Sesungguhnya aku dah jumpa seorang subjek untuk uji ketajaman pisau wak kafe ktho…
p/s: sesungguhnya aku hanya akan buat post pasal aku n aku sahaja..
lantak korang lah nak baca ke tak

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet