Friday, November 19

Kucing bikin panas


Hahahahahahhaha

Dalam aku duk godek-godek dashboard blog tadi, sambil2 baca entri baru blog comel n tengah perasaan happy sgt sampai takleh tidur, terjumpa la pic ni kat blog si penyilat… sekali tengok je.. tergelak besar aku.. hahaha.. boleh tercirit lah..

Mamat: oi..bedebah lu kucing..
Kucing: lu pehal…
Mamat: kenapa lu pijak simen ni?? Tanya pulak kenapa..
Kucing: mana aku tau.. aku kan kucing… nak tanya boleh lalu ke tak pun tak boleh..
Mamat: kenapa tak boleh??
Kucing: aku kan kucing, mana bleh bercakap… bahlul!!
Mamat: ???

5 comments:

Privacy_Resident said...

stylo punya kucing!

ucena said...

sempoi la kucin ney! like! haha

SyArk BudAk NaKaL said...

jom cari kucing ni n bagi mizi nak??

Hans asaktor said...

cam kenal gmbar..
mmg lawak kan kucing nih..
tp blog si penyilat...???

SyArk BudAk NaKaL said...

habis ko bukan penyilat??

Pin It button on image hover
Tweet