Sunday, November 21

Gaduh sampai mati

Pot pet pot pet pet..

Ada la satu time ni aku naik tren… n then ada satu kapel pencen ni bergaduh..aku dgn niat baiknya cuba la nak tenteramkan diorang..

Aku: sabar makcik..tak baik gaduh2.. mati nanti sapa nak tanam..
Pakcik: kalau u mati.. I tulis kat batu nisan ..”Here lies my wife- Cold as ever”
Aku: *ouuu.. omputih tu..
Makcik: oh yeah… I akan pastikan I tulis kat batu nisan u..”here lies my husband- Stiff at last”..
Aku: err…. (part lepas ni terlampau sensored utk tontonan umum)

7 comments:

Shaofie said...

hahahahahaha. lawok lawok.
weh tuka layout siotttt. perghhh!!
takottt..

syarkwasangka said...

apa.. aku tukar banner je lah..

luvly iema said...

apa yg lucahnya? =.="

luvly iema said...

banner?? bukan 2 nma header kew?

syarkwasangka said...

sesungguhnya ko masih kanak2...hahahaha

mtbink.com said...

Akhirnya! Banner sebesar-besar alam nak mampus tu tak ada lagi dah, baguslah...

nur iema budak baik, bawah umur, tidak selamat untuk bot-bot kecil...

syarkwasangka said...

ada je tarmizi nak tambah.. tambah lagi..

Pin It button on image hover
Tweet