Monday, November 29

Gelagat pending SANTUN 2010 the sequel


Penat dan lotih den..

The last time was a disaster movie .. and today is the sequel… argh!! Tertekan layan orang.. nak bunuh budak!! Nak bunuh budak!!!... nasib baik la aku tak jadi cikgu.. aisyeh…

Aku: kita ada program pada 18 hingga 23 ni ye…

A : er.. saya tak tau la nak gi sana camner…

B : er.. abg… tapi matrik antar ke kalau sorang je pelajar?

C : maaf la dik.. bukan tak bagi pergi.. tapi anak saya tu penakut skit walaupun lelaki.. tak biasa jalan jauh

D : er.. bleh tlg jelaskan kat sms tak… kalu call ni saya tak brapa masuk otak skit…

E : eh.. abg sure ke nama saya ada.. saya tak tahu pun pasal ni…

F : helo.. helo… nok kecek nge sapoh??  Saloh no ko??

G : abg, kena bagi nama lecturer ke surat tu?/ kalau lecturer ramai??

H : abg.. abg nak pos surat tu camner ek??  (memang aku sendiri lah antar surat tu kan..)

I : (ni terbaik) er.. abg..stesen maharajalela??  Putra ke ktm ??                    


p/s: ya Allah.. tolonglah tenangkan hatiku demi adik2 ni..

6 comments:

roq said...

yahaha....cengkelat lebih budak2 ni.....ermmmmmm termasuk aku kot..hehe

syarkwasangka said...

ko memang.. gi tak nanti??

mtbink.com said...

Quote: D: er.. bleh tlg jelaskan kat sms tak… kalu call ni saya tak brapa masuk otak skit…

hahaha... siapa dia ni? menariklah...

syarkwasangka said...

sapa lagi.... kalu bukan budak kolej 12 Universiti Maluya...hahahaha..siyesly.. budak um..

mtbink.com said...

budak UM memang macam tu, lagi faham kalau baca buku sendiri daripada dengar pensyarah berleter, jadi, kau kenalah SMS dia baru dia faham pasal SANTUN, call-call ni memang takkan masuk punya...

syarkwasangka said...

maksudnya ko nak cakap budak um tu book wise.. dan bukannya street wise?? yup.. sgt tepat

Pin It button on image hover
Tweet