Wednesday, November 17

Selamat Hari Raya lembu sebelah umah...


Huarghhhh!!!!!!

Pagi tadi aku ‘ter’bangun awal lantaran mulut becok abangku tak henti2 membebel… ceh.. nak suruh aku wat keja konon.. pirah!!!!!!! Aku lek je bangun, terus on9… dah hari raya, aku ingat takde la manusia cerdik lain on9 tapi ada jugak insan beriman seperti ak rupanya… apa lagi.. aku layan chat la…

Aku: weih.. asal ko bangun awal??
Member: lembu blakang umah aku berkokok.. dua tiga hari ni perangai pelik je…
Aku: biasalah tu….
Member: lagi aku pelik kan…. Tok bilal muda kampong aku dah nyanyuk kot..
Aku: kenapa lak?? Dia nak kahwinkan ko ngan adik dia ke??? Cian adik dia..
Member: bukan la saiko!! Dia pergi azan pagi2 ni.. pukul 8 azan kebendanya.. dahla pelik dia nyer azan…
Aku: PANDAI!! Tu takbir raya la bahlul!!! Ko nak rasa kena sembelih tak??

p/s:  comel udah la majok... i dah cuba nak balik awal k..

3 comments:

FaRaH AiN said...

no wonder la comel tu mrajok kan~

Shaofie said...

hahahahahahahaha. lawak-lawak.
awek ko name comel ke? asal nama macam kucin jee. kau bercinta dgn kucin ke? berperikebinatangan.

SyArk BudAk NaKaL said...

coomel sebab dia memang comel la..

Pin It button on image hover
Tweet