Friday, December 3

Aku blajar bio...


Time dulu-dulu aku blajar bio… aku masih ingat lagi telatah kawan aku yang asyik kena ngan cikgu… ada satu kelas ni, kitorang belajar blood circulation...apa lagi, kawan aku la kena jadi model..

Cikgu : Azuan, tolong datang depan dan berdiri terbalik kejap..

Azuan: ok teacher..eh, cikgu….

Cikgu: ok kelas, kalau azuan berdiri kepala ke bawah, mukanya merah menandakan darah mengalir ke kepalanya… tapi kenapa kalau dia berdiri seperti biasa, darah tak mengalir dan memenuhi kakinya??

Siti : tak tahulah cikgu..

Sara : eh, bukan azuan setiap kali jumpa saya mukanya merah kot cikgu..

Cikgu : yang itu sebab dia malu.. salah ye…. Syahir.. kamu tau tak jawapannya??

Aku : sebab kaki dia tak kosong macam kepala dia cikgu…

p/s: aku rindu cik biol...

6 comments:

Shaofie said...

hahahahahhahaha. aku macam nak kopi paste je gelak aku ni kat setiap entry ko. xde yg sedih. semuanya gelak jee... ahhahahahaha

SyArk BudAk NaKaL said...

shaofie adalah seorang ang pelik ye... gelak pun jadi satu masalah baginya... hehe

Shaofie said...

weh, ko tolong wat comment yg pop-up. jgn wat cm ni leh tak? lenguh tengkuk aku.

SyArk BudAk NaKaL said...

er... camner nak buat tu??

Muhammad Tarmizi bin Kamaruddin said...

yeayyy! dah popup!

SyArk BudAk NaKaL said...

yeay tarmizi masih hidup!!

Pin It button on image hover
Tweet