Friday, December 17

Aku nak gi kem


Yeay!!! Kem!!!!!!!!!
Wah…dah tiba masanya dah,. Kem perkhemahan nasional SANTUN dah pun tiba . bertempat di kem plkn sintok kedah, memang aku kasi havoc la kem kali ni. Hehe. Kem yang lepas tak pergi, tapi kem kali ni pergi sebagai organizer. Fuh.. tak sabar nak bersuka suki ni.
Antara ice breaker yang aku dah fikirkan,

Aku : hurm…
Kak : kenapa ko ni dik??cari ape??
Aku : mana butang aircond khemah ni kak??
………………….

Aku : dik, tolong abang jap.
Adik: kenapa bang?
Aku : tolong carikan washing machine jap..taknaklah basuh dalam sungai..
…………..

Aku: akak!!!!!!!!!!!
Kak : kenapa ni??
Aku : seluar dalam tersepit..gi tandas jap k..
………………..

Aku: hurmm..
Adik : kenapa bang??
Aku : agak2 diorang dah ‘pagar’ tak kawasan ni…
……………………….

Aku : oi oi bangun!!!!!
Abang: kenapa ni???
Aku : entah..*tido balik
…………….

Adik: hujan ar semalam..
Aku : astaghfirullah!!! Kenapa ko tak lari???
Adik : kenapa lak???
Aku : entah…kenapa ngan hujan???
…………………..

Aku : aku pelik la….
Adik : kenapa bang??
Aku : tadi aku Nampak perempuan pakai baju putih menyorok belakang khemah.. hurm. *terus tido bagi budak cuak


p/s: no entri hapdet untuk bebrapa hari k.
layan la entri lama

2 comments:

hans said...

wah
pergi kedah la nampaknya nih
ko jgn kenakan orang
nanti ko yg terkena
sintok tu hutan tebal kut
hohohoho

P/S : Mari Memasak Laksa Sarawak Bersama Chef Hans

hasrul hassan said...

Adehhh ..pening sekejap baca dialog2 tu ..hehehee

http://hasrulhassan.blogspot.com

Pin It button on image hover
Tweet