Saturday, December 25

Aku rindu rumateku!!!

Sedih…

Balik je dari sintok, aku harapkan dapat la jumpa senyuman dari rumate..
Sikit pun takde…
Sedih sangat..
Si ayie rumate lama pun dah kena pindah ke kolej lain..
Sedih sangat…
Walaupun mood happy akibat demam sintok,
Tapi masih sedih sangat…

Aku nak rumate aku balik!!!
Tambah lagi si faliq dah tukar ke kolej lain jugak..
Sedih sangat…
Aku macam dah takde member dah kat KTHO ni..
Tinggal lagi budak tarian je la yang sanggup makan semeja ngan aku..
Yang lain..
Semua senyum fake bila jumpa…
Sedih sangat…
Aku rindu orang kol memalam “syahir, mlm ni balik bilik tak”…
Sedih sangat…

Dulu..
Aku : hi… sori lambat.. baru balik… ko sihat??
Ayie: sihat.. ko gi mane.. rindu ko doe.. jom  turun makan…
Aku : aku mandi dulu ek…
Ayie: jangan lupa bawak kunci tau…

Sekarang…
Aku : hi.. kelas tadi… ko sihat??
Rumate : urm…*mata kat lappy main game
Aku : dah makan?? Jom turun makan sama…
Rumate: nanti ah *mata kat lappy jugak…
Aku: kalu camtu aku gi mandi dulu la..
Rumate: urm..*mata macam nak masuk lappy tu je…

p/s: sangat very extremely sedih..

8 comments:

Shaofie said...

lek lek.aku ade kat kkm. free2 jom dtg kkm.

sakinah said...

hey,aku pon pnah merasa ape kau rse. cheer up. die tanak kat kau, wat bdo je. crik je faliq and ayie kat kolej len uh. g je makan kat kolej laen. jgn la sede2 :) mmg setiap kali balik bilik one thing for sure, kau nak org tnye kau, cam lambat balik, g mane td? kan? wat dek je. find someone who care instead jd sede sbb org yg xkan sede ntuk kau :))

EkaWeird said...

alaa... siannye kat dia.. biasa la idup. byk dugaan..

syarkwasangka said...

thanks korang!!! terharu sgt...

~faty~ said...

cian gile kt ko..
eyh,kne tukar kolej??
nape??huhu

Anisah Sani said...

wehh..knapa takde button reaction utk sdeyh..sdeyh weh,,ayieeeeeeeee T.T

mtbink.com said...

kesian...

Diana Aurora said...

pehhh.. siyes sedih doe.....uwaaaaa...huhu

Pin It button on image hover
Tweet