Thursday, December 30

ESOK DAH NAK PERGI!!

Can I get a energy refill??


Kan best dunia kalu bleh refill energy macam dalam game tu..huhu,,, sakit tau aklu takde energy tapi kerja byk..

Sori guys.. semalam takleh hapdate belog ni.. terlampau busy..hehe nak tau ape yang buat aku busy sgt tu??

Ok..selasa malam aku pergi latihan menari..best sgt.. boleh habiskan rutin joget dalam masa semalaman …terbaik!! Rasa best giler.. tapi at the end of the morning.. aku sendiri lak terkucil sebab tak tahan sakit perut akibat menari..adoyai…tapi kenapa nak menari sampai camtu skali?/

Huhu.. sebabnya aku nak ke program bakti siswa (kalu korang tak tau memang …..) di Felda trolak selatan, perak..hehe.. haritu dah pergi ke kedah untuk khidmat bakti SANTUN n esok nak ke felda trolak selatan lak… hepihepi… tak sabar untuk buat volunteer work banyak-banyak…


Semalam satu hari busy dengan kelas n urusan perberhentian PTPTipu.. yeay!! Thanks ptptipu!! Nasib baik ptptipu dah masuk untuk sem ni.. bleh la aku bernafas sambil tunggu jpa nanti..hehe…untuk kanak-kanak luar sana, sila amik ptptipu dulu sebelum amik jpa ok.. nanti tak sempat bernafas la korang klau tunggu jpa lelama..…hahaha

 
 
p/s: sediakan ptptipu sebelum JPA..ehhe

3 comments:

aisya said...

step senang, tu yg boleh habiskan semalaman je..

eh2, nnti korg jgn lupe ambk video tau.. kitorg nk tgk.. hehe

Hans Ismail said...

gud luck sep2 korg...
nnti dh rakam tu nk tgk jgk...

syarkwasangka said...

huhuh..beres... tgklah bagaimana kami memusnahkan rutin tu..huahahahahaha

Pin It button on image hover
Tweet