Thursday, December 16

Aku di zaman sekolah

Ringgggg!!!!!!!!!!!!


Korang teringat lagi tak kisah darjah satu,darjah dua dulu. Well, aku ingat lagi masa sekolah rendah aku dulu. Ketika itu kelas bahasa melayu. Aku takdelah pandai sangat tapi markah aku selalunya 75% ke atas. Aku tak bodoh…

Cikgu: ok kelas, harini kita akan belajar perkataan “sesungguhnya”… jadi saya nak anda buat satu ayat menggunakan perkataan tersebut ye.

Bella: sesungguhnya saya akan kahwin dengan tan sri cikgu..

Cikgu: bella, kalau tak dapat kahwin ngan tan sri macam mane??

Bella : sesungguhnya dapat dato pun jadi…

Joe : cikgu!!! Kentut tu berketul-ketul tak??

Cikgu : ish kamu ni… kentut angin jelah..

Joe : kalau camtu…. Sesungguhnya saya terberak dalam seluar, cikgu!!







p/s: sesungguhnya ini cara berkesan untuk bgtau cikgu kita terberak

3 comments:

Shag said...

LOL~ Hahaha :D Sesungguhnya saya lapar sekarang ni cikgu!

SyArk BudAk NaKaL said...

sesungguhnya kafe ada la murid-murid

Cikbelog said...

hehe pengsan cikgu tu.hhee

Pin It button on image hover
Tweet