Wednesday, December 1

Hari aids sedunia


Salah sorang member aku nak pegi check HIV kat klinik bersempena bulan HIV dunia ni.. aku yang baik hati lagi pemurah dan peramah seta pelbagai sipat sipat positif ni pun pergi la teman dia.. kami pergi bertiga. Aku, min, dan amir…

Aku : camner mir?? Ko dah check blum.??
Amir: dah.. yes!! Aku negative!!!
Aku : wah… bersyukur…
amir : eh.. min mana??
Aku : min!! ko apehal masam je??
Min : aku positif! 
aku : bawak bersabar ye..
Min :darah aku A+
Amir: bongek!!! Buat lawak lak…
aku :m *pelempang.. merah pipi min…
min : eh, kita bukan datang check jenis darah ke??

FIGHT AIDS!! NOT PEOPLE WITH AIDS!!!

5 comments:

Shaofie said...

selamat hari aids weh!
jauhi seks bebas, dekati jarum peniti.
bantulah mangsa banjir.

roq said...

ahahaha....LOL

syarkwasangka said...

apehal ko gelak roq??

mtbink.com said...

Yeayyy! Ahmad Syafiq Roq tak suka kucing, sama macam aku jugak ^_^ http://roqrock.blogspot.com/2010/11/kucingko-ingat-ko-kiut-ke.html

syarkwasangka said...

kaitan kucing ngan aids please??

Pin It button on image hover
Tweet