Wednesday, December 8

Aku bukan lawyer

Aku communication engineer ok…

Aku ada ramai member … salah sorang tu baru je habis study dan dah start keja.. minah ni lawyer.. satu hari tu time aku lunch ngan dia, tersembul lak satu pertanyaan..

Aku : ko lawyer ke loyar wei??
Yati : lawyer yang jujur k…
Aku : jujur lah sangat!!!
Yati : iye.. aku pinjam duit beribu dari kawan aku time study haritu tau, tapi lepas kes pertama je aku terus langsaikan hutang aku.. aku tak suka tangguh lama-lama ni..
Aku: hebat.. kes apa?/ profil tinggi??
Yati : member aku tu saman aku sebab pinjam duit dia…

p/s: yeay.. sem baru dah nak mula!!

4 comments:

zazaw said...

saya bukan seorang lawyer
tapii saya loyarrr
HAHAHA
selamat masuk sem baru derrrr

Cikbelog said...

selamat memulakan sem baru :)

Puan Besar Shag Yahaya said...

Pulak dah. Haha. Selamat Semester Baru! :D

syarkwasangka said...

thanks sumer...

Pin It button on image hover
Tweet