Friday, December 10

Result dah kuar!!!lega~

Nombor lawa nombor lawa!!!

Alhamdulillah..setelah diugut nak kena bunuh, smpweb aku leh bukak gak..hehe..walaupun result agak teruk..tapi still happy asalkan tak kena re-sit pape paper…yeay!!! Cuak kot.. hidup-hidup aku ingat kena amik math balik..fuh…

Yeay!!! Follower harini ada 123… png result sem 1 untuk ke sem 2 adalah 3…. Lawa je kan… dengan bangganya aku nak cakap…”AKU DAPAT FLATT!!!”… rasa macam nak nyanyi je lagu iklan susu bayi 123 tu..hahahahahaha

Congrats diucapkan kepada ah Chong yang dapat 4flat..fuh.. respek lu… congrats jugak kepada teammates Profesionalism aku yang Berjaya dapat A+ untuk kursus tu!!! Korang terbaiklah!!! Termasuk jugak kepada Joey aka Low Mei Wei!! Rindu mei wei!!!


p/s: papehal, next sem kita try lagi ok!!!

1 comment:

mtbink.com said...

Britney Spears - 3, lagu lucah...

Pin It button on image hover
Tweet