Thursday, December 9

Alasan ponteng kerja

Opss kantoi..
Ingat tak dulu time sekolah ramai guna alas an nenek diorang sakit, kena balik kg lah.. semata-mata nak cuti.. fine la.. kalu kat cikgu sekolah ok lah… tapi ada sorang sepupu aku nih bangang amat pergi guna ayat tu nak nak potneng kerja awal… keesokkanya dia sampai ofis,

kimi : slamat pagi bos..
bos : kimi, awak percayakan mukjizat tak??
kimi : opkos la saya percaya bos..
bos : semalam saya Nampak satu benda ajaib.. awak rasa mukjizat ke??
kimi: hebat.. benda apa bos??
bos : semalam nenek awak datang cari awak kat ofis lepas awak balik awal sebab nak pergi jenguk dia sakit tenat.. ajaiblah..
kimi : *gulp!. Kantoi…

p/s: alasan hal keluarga.. hurm.. old times.. old times...

2 comments:

zey said...

Alasan yang sgt xlogik!

chacha said...

waduh...alasan nie udah kuno...
hak3 sian kat dye...kan dh kntoi..

Pin It button on image hover
Tweet