Saturday, December 11

Aku pegi kelab malam


Just dance.. gonna be okay...taraturu uh just dance..

Kan aku ada cakap aritu yang aku punya ramai member… salah sorangnyer suka clubbing… sangat suka… lepas waktu kokurikulum pun dia suka keluar ‘bepersatuan’… lakisahnya, aku yang baik lagi soleh lagi tak kenal erti jahat ni nak la try test tgk apa je best sgt  clubbing ni… so aku pun ikut la diorang….

Member: hehe… budak alim macam ko pun nak ikut ker??

Aku:  your head lah! Aku sebenarnya kena buat survey pasal lighting kelab malam ni..(tak meyakinkan ye disitu)..

Member: tapi ko dtg sini ko kena menari tau…

Aku: huh… ko tak tau ke aku pernah ajar Usher ..punya anak… menari??

Member: lu Nampak itu longkang tak?? Mau mandi??

Jadi aku pun layan lah menari.. fuhh… habis segala gaya dari jabbawockeez hingga ke m daud kilau aku gelek…then aku pasan ada sorang minah iras2 Fazura Cuma lagi cun sikit dari momok tgh ushar aku menari..

Member; oi buta.. ko tak tgk ke orang tengah ushar ko tu..

Aku: ala,, ilek sudah… dapat apa dia ushar aku, tak bawak protection la malam ni...

Member: lu pernah jatuh bumbung kelab malam tak??

………….ish..minah tu layan lentok gak aku tengok..menggiurkan… pastu dia pun layan menari..fuh.. erotic tuh… boleh buat pucuk segar… dia kendian datang la kat aku..

Aku: *eh, giler hebat aku bleh usher pompuan hot cenggini..

Pompuan: hi..never seen u around…

Aku; HI.. Syark by the way.. hehe.. well,tell me your name n I’ll be around…

Pompuan: oh..sori… im taken.. tapi kawan I nak kenal u..

Aku: oh.. say hi to your friend..*mintak mintak la kawan dia macam maya Karin

Pompuan: sure… Azril suka tengok u menari..

Aku: azril?? Waterfish!!!!!!(WTF)

p/s: dah lama tak pegi berpersatuan

7 comments:

Atika Natasha said...

hahaha...kan dah kena..bleh la tuh..azril p0n azril laa..kan?heheh

mtbink.com said...

Tarmizi takkan makan sayur! By hook or by crook memang takkan makan sayur!

P/S: Selamat berpersatuan di kelab-kelab malam...

syarkwasangka said...

heheheh..thanks kumen

Shaofie said...

watak baru ke azril nih? nape aku tak penah tahu?

syarkwasangka said...

koyang dah lama tak singgah sini..watak baru la

EkaWeird said...

shark.. layan je Azril tu.. kah..kah..kah...

syarkwasangka said...

eka!! dah habis exam?? jom skating jom!!

Pin It button on image hover
Tweet