Thursday, December 30

Jom Mencarut


Mcchicken!! Oo mcchicken!!!

Balik je dari kelas, aku gi la jenguk kain yang secara ikhlasnya aku jemur semalam pada jam 4 pagi.. dengan usaha yang bersungguh dan ikhlas dan dimulakan dengan bismillah, aku harap la baju2 aku tu dah kering by now.. tapi…

Adoi!!
Cer citer cer citer!!

Habis baju aku diselaputi rumput yang baru dimesin pagi tadi semasa ketiadaanku.. bengang seyh.. aku gi cari pakcik gardener tu, terus aku carut dia…

Aku: pakcik!! Tak Nampak ke orang jemur baju tu!! MCD*!!! KFC*??
Gardener:..kfc?? pakcik tak jual kfc dik..
Aku: ko memang GSC* ar!! BAS*!!! *then blah…




*Translation:
Mcd= macam cibai doe!!
Kfc= Kau fikir cantik?!!
Gsc= Giler serta celaka
Bas= blah ar sial!!


p/s: jgn guna depan org yang tau sudah, 
muka lebam aku tak tanggung.

1 comment:

Anisah Sani said...

bongok giler kau! :D
HAHAHAHAAA

Pin It button on image hover
Tweet