Monday, December 6

Aku tegur budak

 GOL!!!!!!!!!

Semalam aku pergi ronda2 kat kampong..  saje jejalan sebab harini aku nak balik KL dah… sambil aku jalan tu.. ternampak sorang budak berdiri kat hujung padang sambil tengok kawan-kawan dia main bola… rasa kesian, aku gi la tegur..

Aku : adik.. kenapa ni? Kawan2 tak nak ajak main ke??
Adik : takdelah bang.. saya ok…

So aku blah la… beberapa minit kemudian, aku tengok dia kat tempat sama jugak dari tadi… tak puas hati.. aku gi la marah budak2 tu…

Aku : oit.. korang ni kenapa kejam sangat?/ ajak la kawan ko main skali.. kesian dia berdiri situ…
Budak : abang ni kenapa?? Dia kan penjaga gol.. of coz ar berdiri….

p/s: ni lah sebab aku tak suka bola..

4 comments:

Siti Wardah said...

haha . ada kah itu bermakna awk ni x main bola ?? =D

AfiQ said...

errkkk... camner bole jadi camtu? hahahaah =)

Shaofie said...

fuyooo. dah ramai follower. bagus. teruskan usaha anda.btw, ade tagged contest. jom buat.

http://shaofie.blogspot.com/2010/12/feel-free-to-fly-contest-barangan-body.html

SyArk BudAk NaKaL said...

,ok.. lusa aku tgk k..

Pin It button on image hover
Tweet