Tuesday, December 14

Aku gi jumpa kaunselor

Tertekan ya amat!!!

aku rasa down giler ni, so aku pergi la mencari rujukan pakar… mak oi!!! Giler mahal upah kaunselor ni!!! Tapi takpe, aku pun citer la masalah aku kat dia…

Aku : saya rasa diri tak berguna sangat… saya tak pernah didampingi wanita cantik.. buruk ke saya ni??
Kauselor : tak.. camni.. eh kojo sonang je ni…awak bangun [agi, tengok cermin dan cakap yang awak ni hensem, lucu, kelakar dan dicintai ramai.. perempuan suka lelaki konfiden..

Dan selepas beberapa minggu, aku gi jumpa kaunselor aku lagi..

Aku : wah..menjadi la dokter.. giler le…
Kaunselor: aku kan orang bijak..jika tidak penuh ilmu di dada, masakan aku jadi kaunselor.. ni kenapa muram lagi ni?? Cer cerita cer cerita…
Aku : saya takde masalah.. tapi isteri saya yang ada masalah ngan doctor..

p/s: dialog diambil dari filem "hantu kak limah balik umah"

2 comments:

K2r~90 said...

jap2x kene pikir byk sikit nie

Muhammad Tarmizi bin Kamaruddin said...

jika tidak penuh ilmu di dada, masakan aku jadi kaunselor.. ni kenapa muram lagi ni?? Cer cerita cer cerita…

kah, kah, kah...

Pin It button on image hover
Tweet