Monday, December 27

Rezeki aku harini..yeay!!


Yeay!!!!!!

Dah beli hanger!!!!!!!!! Ain n husnul!! Buekk!!! Orang beli sendiri la…hehe

Thanks to Dijah comel manja cute dan pelbagai sifat tak realistic serta abg Emi n abg Mamat sebab tumpangkan kereta sampai ke supermarket lagi..huhuhu.. memang rezeki aku harini melimpah limpah…
Senarai barang yang dibeli:
Bluetooth device
Cooling fan yang kecik n senang bawak tu
Hanger 2 jenis
Sabun mandi lux “Soft kiss”
Gunting kecik
Shaver
Ketip kuku

Huhuhu..oh ya, aku dah ada teammates baru untuk kursus “Profesinalisma untuk Kejuruteraan”.. lecturer ok lah.. tapi down skit sebab semua assignment kena wat guna BM..argh!! takleh kopipes la gamaknya… inilah dia geng Pro4 life sem ni..mintak2 la masih dapat kekalkan team title team terbaik…
Team Pro4Life dulu:
Syarky
Jason
Dayah wawi
Uncle bahar
Mei wei..

Team Pro4life baru:
Syarky
Jason
Dijah zaki
Farhana
Uncle bahar



tetiba lak dijah boleh pakai seksi kan...aku iron man ok..

p/s: mei wei takde, so aku kena buat byk skit kerja kalini..sigh~

3 comments:

Tatie Atikah said...

Jason tetap ada..hehehe blajat kejuruteraan apa?

mtbink.com said...

jahat Syahir jahat...

syarkwasangka said...

ijazah sarjana muda kejuruteraan komputer dan komunikasi

Pin It button on image hover
Tweet