Tuesday, December 7

Perjalanan paling panjang


Balik oi balik!!
Having a holiday for about a month makes me bored. Bosan lah sangat! Kalau boleh nak cuti lagi sebab sebulan cuti I tak memadai dengan hujannya. Hujan setiap hari, tak kira masa, membuatkan aku takleh bersabar lagi. Nak pergi keluar hang out ngan member pun member ramai tak balik lagi. University lain-lain. Lumrah lah kan. So aku decide nak balik awal ke kl.
                And according to kak Aisyah, that is not quick enough!! The Santunian have been struggling with a camp organization for weeks now. Ever since the day I went back home for my holiday that is. All the calling, the screaming, just to get everyone toether for a five days camp. Plus, the newbies, the freshmen, and the fishes who just got out of school makes it more hectic. With more newbies than the last year, im joining in for the hectic. To make things worse, each and everyone of them got such ego of a billionaire!! Which also explains why Im having the tendency to kill someone right now.
                Even dalam perjalanan 12 jam dari kb ke kl menaiki bas ni pun diorang nak jugak kacau aku. Tak kiralah aku kat pendalaman Gua Musang pun, dapat je coverage diorang tu nak call aku. Siot je. Pastu banyak lah pulak alas an taknak pergi kem. Kalau korang la, blogger yang sempat baca entri ni, kalau korang diajak ke satu kem bina diri dan jugak buat kerja amal, secara percuma, dengan tambang perjalanan di tanggung sepenuhnya, nak tak?? Kalau aku, laju je aku kemas barang sekarang jugak. Mana nak dapat benda camni oi. Nak upah motivator pun beribu habis kot kalau buat sendiri!
                Itulah kata orang, rambut sama hitam, salun lain-lain. Nak cakap bongok kan terasa. Hahahaha. Biar dioranglah judge diri diorang sendiri nanti. Nanti bila?? Bila diorang dah kerja, bila diorang dah sibuk buat tesis, barulah diorang tahu apa ertinya keremajaan. Orang lain pun dapat anugerah dekan gak la tanpa mengisi 24/7 dengan buku. Kalau computer pun bleh override tau.
                Last skali dari aku sementara bas ni tak bergerak lagi ni, adios!! One two polis sentri, lu pikirlah sendiri!!!

p/s: seriusly, lu pikirlah sendiri

2 comments:

mtbink.com said...

ya, the fishes ...

syarkwasangka said...

berenang.. berenang.. blurp blurp

Pin It button on image hover
Tweet