Sunday, December 26

Sambut gol dengan tarian


Golll!!!!!!!
Yeay!! Tiga kosong tu beb!!!!jatuh gedebuk debuk garuda kena cakar dek rimau Malaya!!! Tapi kesian… kesian k aku tak dapat sambut kat kafe tadi.. baru je nak turun, laju je si Mila mesej ,

“latihan malam ni pukul 9 kat tempat biasa ye. Make sure datang.. ko dah terlepas banyak latihan”

Sigh~ ..=_=## kena la aku pergi… tapi bila sampai je, lelaki ada la dua kerat.. camna nak berlatih.. jawapannya, kitorang kena tolong ganti tempat budak pompuan lain lak untuk choreografi tarian 1 malaysia.. motif???!!!!

Mila : tujuh!! Lapan!!!.. satu, dua tiga empatt… syahir!! Buat leklok!!!

Aku : ala.. ganti je kot!!

Mila: tau la ganti.. tapi buat la leklok…

Aku : ELOK LA NI!!!!!!!!

Mila: bila masa ada aku suruh ko buat gerudi inul???!!!

Aku : eh, bukan ek??? Aku over la ni??

Semua : Ya!!!!!!!!!!!!!




p/s:kenapalah diorang cipta tarian kipas??


3 comments:

aisya said...

ape kaitan dgn tarian kipas pulak ni?

syarkwasangka said...

wah..laju je kumen...yelah.. sakit tangan kena kipas..

mtbink.com said...

yeayyy! Inul gerudi!

Pin It button on image hover
Tweet