Sunday, December 26

Sambut gol dengan tarian


Golll!!!!!!!
Yeay!! Tiga kosong tu beb!!!!jatuh gedebuk debuk garuda kena cakar dek rimau Malaya!!! Tapi kesian… kesian k aku tak dapat sambut kat kafe tadi.. baru je nak turun, laju je si Mila mesej ,

“latihan malam ni pukul 9 kat tempat biasa ye. Make sure datang.. ko dah terlepas banyak latihan”

Sigh~ ..=_=## kena la aku pergi… tapi bila sampai je, lelaki ada la dua kerat.. camna nak berlatih.. jawapannya, kitorang kena tolong ganti tempat budak pompuan lain lak untuk choreografi tarian 1 malaysia.. motif???!!!!

Mila : tujuh!! Lapan!!!.. satu, dua tiga empatt… syahir!! Buat leklok!!!

Aku : ala.. ganti je kot!!

Mila: tau la ganti.. tapi buat la leklok…

Aku : ELOK LA NI!!!!!!!!

Mila: bila masa ada aku suruh ko buat gerudi inul???!!!

Aku : eh, bukan ek??? Aku over la ni??

Semua : Ya!!!!!!!!!!!!!




p/s:kenapalah diorang cipta tarian kipas??


3 comments:

aisya said...

ape kaitan dgn tarian kipas pulak ni?

SyArk BudAk NaKaL said...

wah..laju je kumen...yelah.. sakit tangan kena kipas..

Muhammad Tarmizi bin Kamaruddin said...

yeayyy! Inul gerudi!

Pin It button on image hover
Tweet