Wednesday, December 8

Busy hari kedua


  A day after maal hijrah..

Pening biol otak aku weih… ni masuk hari kedua aku ulang alik gi yapeim.. pening amat… mana taknya.. tu tak faks lagi, list hentain tak wat lagi.. budak tak bunuh lagi… haish.. long story short lah, kitorang cuba sehabis daya untuk jayakan program ni..walaupun aku sendiri pun tak dapat nak enjiy program tu…

ni bukan saja posing tau..memang camni keadaan di ofis tadi

Lepas ofis hours, hujan.. hujan ni macam mainkan aku je.. lebat lak tu… usaha kot aku redah hujan semata nak pergi tgk Narnia.. oklah.. 3 bintang.. huhu…

Lepas Narnia kitorang makan kat Taste of Asia yang baru bukak kat Lower ground TS tu… makan Honey Glazed Chicken with rice.. best.. rm5.40 je.. ada promotion sempena pembukaan tempat tu…dah cuba?/ blu?? Pergi la.. diorang edar byk kupon diskaun..

p/s: aiyoo..takde mood nak tulis,,letih

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet