Friday, April 29

Merdeka dan Capciken.net


Online online!!!

EXAM DAH HABIS tapi hati masih sedih. PAPER CIRCUIT NAK FAIL. Aku masih single. BANYAK HATI DILUKAKAN. Banyak cinta ditolak. Perpisahan bersama yang tersayang menjenguk di kamar. Aku minta maaf atas segalanya.

Namun semalam aku happy. Biarpun sibuk ke sana ke mari. Antara menyanyi, menari, bermuvie dan berharijadi, senantiasa dikelilingi orang yang ku gemari. Berkaraoke bersama seniors, KA, Fatin, Zeti, dan jannah. Berharijadi bersama Sanggar Citra. Bermuvie bersama Bernard. Dan menari bersama tersayang. Haha. Bangi, Serdang dan Putrajaya mangsa keadaan.

Esok masih aku bergegas. Ke sana ke mari menanti bebas. Aku rindu ibuku, rumahku. Namun aku juga rindu makmalku, rakan kuliahku, teman baikku dan dengar lagu. Bubye semua!! Mungkin ku on9 atau mungkin juga tidak. Tapi harap semua baik baik saja.

 juga kepada geng baru ku jumpa. Yana , wanie, mok cik, alex, atiq, mok, ira, azir, hlovate dan juga himawari. moga kamu semua berhibur ikut caramu ya. all the best to korang...

Dengarkan dadah terbaru, CAPCIKEN.NET….. tempat segala huru-hara….

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet