Saturday, April 16

A note


Kan…
Dunia sangat susah. For all the best thing that happens to us, we still feel much depressed at trivial matter. Seindah mana pun dunia, macam dah tak bermakna bila timbul sesuatu. Anger, frustration, and stupidity blinds us each time that happens. Why?

Ada suatu kisah, seorang jejaka dan seorang gadis ayu. Bila bersama, dunia bagaikan syurga. Nothing matters to them as they have each other. Tapi, neraka bagai mencurah turun hanya bila si jejaka membuat suatu kesilapan. Berang, si gadis mencaci dan menghina, tanpa pertimbangan dan perhitungan. Satu kesilapan kecil, menjadi punca keakraban rapuh.

I just had my moment then. Just. All that I want to say now is that I am sorry. I did not mean of hurting anyone or spoiling any plans but this is a sudden matter. So sorry…

1 comment:

paksi_glokal said...

sorry.....jgn biarkn keakraban kita lam berkawan rapuh...apiz..

Pin It button on image hover
Tweet