Monday, December 27

Selamat pagi dari mimpi pelik

Gud morning dunia!!!
Hehe..camat pagi… rise n shine… jom bangun mandi n pergi kelas.. tapi sebelum tu kita tulis entri baru dulu..hehe..

Semalam aku tido lambat.. ni semua salah Meqi (rujuk post sebelum).. n jugak salah Mike Azfar Syukri serta Sofia Saya… membebel sampai pagi..huhu.. tapi thanks sebab teman aku..hehe.. ok, semalam dah la tido lambat, pastu siap mimpi lak tu… giler le… mintak-mintak la aku tak bercakap dalam tido…

Mimpi apa?? Aku mimpi aku buat volunteer work with two guys… kitorang kena siapkan jambatan gantung antara dua pulau… those two guys, sorang chinese n seorang lagi malay… hmm….kitorang plak buat kerja dengan memakai seluar tights  n satu baju program kaler putih… which is a HOT view to catch..hahahhaha!!!
yeay gambar pakcik google.. just tukar tiga gurs kepada tiga guys including me..

Tapi aku pelik gak.. apa maksud mimpi camtu?? Selalunya mimpi kekadang jadi déjà vu… dah banak kali kena déjà vu… hmm… so camner ni???


p/s: yeay volunteering!!

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet