Wednesday, December 15

Mak aku lagi dahsyat dari simon


BOOM BOOM BOOM!!!

Di pagi yang tenang setelah hujan malam semalam, family aku duduk enak menonton tv di ruang tamu. Ada yang menonggeng, ada juga yang berbaring. Suasana sunyi memenuhi ruang rumah. Tiada suara kedengaran kecuali dari tv dan bunyi cengkerik selepas hujan. Tiba-tiba…

Aku : “ If I had you!! U would be the only thing I ever need!!.. if I had you!! Money fame and fortune never could compete!!”..

Mak : adoi.. Syahir!!!

Aku : “ if I had you!!!!!life would be a party in the ecstasy!!!!!!!!!  If I had YOU!!!!!”

Mak: ish budak ni.. dia buat lagi…

Aku : “ if I hadddd yoouuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

*knock knock! Tetiba mak aku datang…

Mak : oi!! Berapa kali mak da cakap kat ko hah!!

Aku : ape dia mak??

Mak : nyanyi tu pitching biar betul. Sebutan biar jelas, vibrato tu jangan guna dalam semua line... baiki tenor ko tu!!… ko kena gali dalam hati time nyanyi tu.. biar feel lebih sikit.. ni tidak.. pitching ke laut, stage performance takde!!

p/s: inilah kesannya bila mak kita terlebih tgk american idol

5 comments:

Anonymous said...

hahaha..baek la duk diam2..jgn sekali2 nyanyi..sekali kne komen,perghh..kahkahkah

Bella said...

haha..oukeyy la tu..
blom pape hal da kne kritik dulu..:)

syarkwasangka said...

hahahha... ouh.. korang tak tau lagi pedas mana ayat mak aku

✿Miss Ruby✿ said...

seyes klakar..
haha
-juz round2 d cnie yaaa-

Anonymous said...

Semua Ibu Mahu Yang Terbaik pada anaknya...betul dak?

Pin It button on image hover
Tweet