Tuesday, December 28

camat pagi!!

MORNING!!!!!!

Alhamdulillah dan syukur kepada tuhan bahwa dengan limpah kurnianya dapat kita bersama-sama menjalani pagi yang tenang ini...eh, kejap..motif???

tetiba ja mau jadi pengerusi majlis... padahal bangun pagi tadi sempat menyumpah kat rumate.. kenapa?/ entah.. tetiba bengang sebab kelas pkul 8.. motif sangat.. dahla semalam tidor lambat..

semalam tido lambat lagi.. tapi kali ni bukan disebabkan movie ok.. tapi disebabkan latihan tarian..ada choreografi baru.. lagu 'nor el sham' arab tu.. pergh.. sakit seyh mau gelek.. pastu kena henjut-henjut la plak... langkah semua nak cepat.. mampos la aku...


aku : abang jai, free pose untuk tarian arab camni bleh??
abg jai: hello.. adik.. tolonglah jgn buat silat ok.. ni tarian arab..
aku: camni??
abg jai: tu bollywood dik oi!! tak reti beza ke?/
aku: kalu camni??
abg jai: sapa suruh ko buat kuda kepang ni nox!!!!!!!!
aku: tak reti....
abg jai: adoi.. sentap mak!! takyah free pose la! ko berdiri je situ macam tunggul..
aku: ok!! camni ek?/
abg jai: tu bukan tunggul!! tu rantiing!!






p/s: tarian arab kalu part pompuan sgt seksi....like!!

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet