Friday, December 3

Aku memang romantik


Tuk tuk tuk!!!
Bunyi pintu rumahku… nak tercabut pintu dibuatnya…. Member aku datang umah malam tu… baru lepas gaduh ngan Maya kot…. Ish si gigi besi ni.. kacau orang je…

Aku : kenapa?/ gaduh lagi??
Fariq : ye,,.. aku tak faham lah.. kenapa ko ngan fazura bleh tahan lama…
Aku : ala.. senang je… seminggu dua kali..cande light dinner… slow music…
Fariq : owh.. romantiknya… bru tak gaduh..
Aku : camner nak gaduh.. dia gi hari selasa.. aku gi hari khamis…

p/s: rindunya nak dating...

4 comments:

Shaofie said...

dating menambahkan maksiat hidup.

Taufik Jusoh said...

alah dating je pun.. :P

syarkwasangka said...

tambah maksiat camner kalu dah gi hari lain2

mtbink.com said...

apa dia? gigi besi? adakah Syahir sudah mula minat Shahir AF8? Yeayyy~~~

Pin It button on image hover
Tweet